معرفی کتاب و کتابفروشی اینترنتی قفسه

نقد، بررسی و فروش کتاب با تأکید بر محصولات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی

معرفی کتاب و کتابفروشی اینترنتی قفسه

نقد، بررسی و فروش کتاب با تأکید بر محصولات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی

معرفی کتاب و کتابفروشی اینترنتی قفسه
Qafase.ir
من حمید درویشی شاهکلائی هستم؛ پژوهشگر، ویراستار و کتابفروش
دانش‌آموخته دکتری رشته فرهنگ و ارتباطات دانشگاه امام صادق علیه‌السلام
اینجا درباره کتابهایی که خوانده‌ام، می‌نویسم.
با راه‌اندازی کتابفروشی اینترنتی قفسه، شما می‌توانید کتاب‌های موجود را سفارش بدهید.
اطلاع از موجودی و خرید درباسلام: b2n.ir/bkbk
خرید مستقیم کتاب در بله: http://ble.ir/hdarvishi
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندهای روزانه
آخرین مطالب
طبقه بندی موضوعی
چند فهرست از کتاب‌های نسبتا خوب
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات

product.name

  • نویسنده: محمد کاظمی نیا
  • قطع: رقعی
  • ناشر: شهید کاظمی
  • تعداد صفحات: 200
  • سال نشر چاپ اول: 1400
  • ابعاد: 21.14

خرید نسخه چاپی مستقیماً از من در پیام رسان بله یا در باسلام

 

کتاب به اتفاق فرمانده: رمان امنیتی به اتفاق فرمانده با محوریت کربلا داستانی با 34 راه و 10 پایان متفاوت اثر محمد کاظمی نیا نشر شهید کاظمی

رمانی اطلاعاتی-امنیتی از متن تاریخ صدراسلام با محوریت واقعه کربلا

شخصیت اول داستان که از جایگاه اجتماعی و سیاسی خاصی برخوردار است نسبت به اوضاع منطقه انتقاداتی دارد، همزمان با افزایش تحرکات دشمن و فشارهای شدید سیاسی و تهدیدهای نظامی بر علیه او و متحدانش، ابتکار جالبی از طرف او، میدان بازی را تغییر داده و دشمن را مبهوت می‌کند. در کنار نقش «شخصیت اول داستان» که «فرمانده» نامیده می‌شود، دومین تصمیم ساز مهم این میدان «خواننده کتاب» می‌باشد. مخاطب کتاب نقش تعیین کننده‌ای در سرنوشت اتفاقات دارد، از خنثی سازی نقشه‌ی ترور فرمانده تا دستگیری نیروهای انتحاری دشمن، از توقیف محموله‌های اقتصادی تا نفوذ شبانه در دل خاک عراق تا مواجهه‌ی رو در رو با بی‌رحم‌ترین فرماندهان نظامی طول تاریخ و تشکیل الحشد الشعبی!

این‌میان، مخاطب با دلدادگی خانواده مسیحی عراقی به فرمانده، طعم شیرینی را می‌چشد و با فرار شبانه دوستان فرمانده از خط مقدم، تلخی را در کام خود احساس می‌کند.

برخلاف رویه‌ی معمول که کتاب از صفحه‌ی یک شروع می‌شود و پیش می‌رود، "به اتفاق فرمانده " رفت و آمد بین صفحات کتاب را که تجربه‌ای جذاب است برای مخاطب به ارمغان می‌آورد.

گزیدۀ متن:

حبیب نقشه را روی زمین پهن می‌کند و می‌گوید: با توجه به اینکه مسیر دسترسی به محل اسکان کاروان از دو طرف ممکن است؛ باید حواس‌مان را به در پشتی جمع کنیم. انگشت روی خانه‌ی بلند می‌گذارد که روبروی محل اسکان است. می‌گوید: هنوز نتوانسته‌ایم این خانه را آنالیز کنیم؛ ولی احتمال خطر از اینجا هست مخصوصاً اینکه رفت و آمدها به این خانه خیلی کم و برنامه‌ریزی شده است.

 ----

واقعه کربلا را تا حالا از زوایای مختلفی دیده‌ایم. جای روایت نوجوان‌پسند امروزی از تصمیمی که حضرت امام حسین و مردم آن عصر گرفتند، خالی بود. البته کتاب برای ۹ تا ۹۹ سال قابل استفاده است. جنبه خلاقانه کتاب، نقش خواننده در تعیین سرنوشت کتاب است. کتاب ۱۰ پایان دارد که با ۳۴ شیوه مختلف لذت و مسئولیت تصمیم‌گیری را برای خواننده به ارمغان می‌آورد. این فرصت تصمیم‌گیری به خواننده همچنین کمک می‌کند انتخابهای مردم عصر عاشورا را نیز درک کند.

درباره نویسنده

نمی‌شناسمش. متولد ۱۳۷۰ است. پس جوان است و خوش‌ذوق و آینده‌دار. 

 

به زودی در قفسه خواهید خواند:
کتاب خدای خوب ابراهیم، بررسی ویژگی های قرآنی شهید ابراهیم هادی، گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی، انتشارات شهید ابراهیم هادی، چاپ اول 1398

نظرات (۰)

افتخار بدهید و اولین نظر را شما بنویسید؛ سپاس

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی