معرفی کتاب و کتابفروشی اینترنتی قفسه

نقد، بررسی و فروش کتاب با تأکید بر محصولات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی

معرفی کتاب و کتابفروشی اینترنتی قفسه

نقد، بررسی و فروش کتاب با تأکید بر محصولات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی

معرفی کتاب و کتابفروشی اینترنتی قفسه
Qafase.ir
من حمید درویشی شاهکلائی هستم؛ پژوهشگر، ویراستار و کتابفروش
دانش‌آموخته دکتری رشته فرهنگ و ارتباطات دانشگاه امام صادق علیه‌السلام
اینجا درباره کتابهایی که خوانده‌ام، می‌نویسم.
با راه‌اندازی کتابفروشی اینترنتی قفسه، شما می‌توانید کتاب‌های موجود را سفارش بدهید.
اطلاع از موجودی و خرید درباسلام: b2n.ir/bkbk
خرید مستقیم کتاب در بله: http://ble.ir/hdarvishi
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندهای روزانه
آخرین مطالب
طبقه بندی موضوعی
چند فهرست از کتاب‌های نسبتا خوب
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات

کتاب از معراج برگشتگان حمید داودآبادی

کتاب از معراج برگشتگان حمید داوودآبادیحمید داوودآبادی: آنطور که من می شناختم
حمید داودآبادی، چهره شناخته ای در فضای سایبر است. وبلاگ  قدیمی او (با عنوان خاطرات جبهه حاوی یادداشتهای او از سال 1381 تا کنون به نشانی http://www.davodabadi.persianblog.ir) و نیز سایت ساجد (سایت جامع دفاع مقدس به نشانی http://www.sajed.ir) تحت مدیریت او هر دو از پایگاههای مهم و مرجع برای بروبچ انقلابی و دوستدار دفاع مقدس در اینترنت است. همین طور سایت 4 دیپلمات ربوده شده توسط رژیم اشغالگر قدس که کمتر به روز می شود: http://www.4diplomats.ir
حمید داودآبادی برای من،  پیش از حضور موفق در فضای سایبر، نویسنده ای توانمند در حوزه کتاب و نشریات بود.خاطرات او از جبهه در کتاب یاد ایام را خوانده بودم و یادداشتهای او در مجله امتداد (+) را حتما می خواندم. (آنکه فهمید و آنکه نفهمید هایش خیلی قشنگ و خواندنی بود.)

کتاب جدید حمید داوودآبادی

حمید داودآبادی با کتاب جدیدش، «از معراج برگشتگان» یاد و خاطره دوستان شهیدش را ماندگار کرد. معمولا شخصیتها کتاب خاطره می نویسند و خود را ماندگار می کنند ولی داودآبادی کتاب نوشته تا دوستان شهیدش را ماندگار کند. البته او نامردمی های خشکه مقدسها در مساجد و حتی سپاه را هم ماندگار کرده است.
صداقت داودآبادی در این نوشتار پیداست. کارهای درست و نادرست، همه را می آورد. این طور مخاطب هم بیشتر می پذیرد.
کتاب از معراج برگشتگان داودآبادی از تولدش شروع می شود و با انقلاب ادامه می یابد و در درگیری های اول انقلاب بین گروهکها و احزاب متوقف می ماند و یکباره سر از جنگ در می آورد و جبهه و پشت جبهه هر دو را روایت می کند.
932 صفحه کتاب از معراج برگشتگان داودآبادی، 932 صفحه زندگی یک بسیجی است. گرچه این بسیجی گاهی اشتباهاتی می کند و مثلا به عضویت سپاه در می آید و یا درس و مدرسه را به خاطر حضور در جبهه رها می کند...

تقریظ امام خامنه ای
در پشت جلد و تبلیغات این کتاب،‌ جملاتی از یادداشت ولی معظم و کتابخوان فقیه بر کتابی از داودآبادی (کتاب یاد یاران) به چشم می خورد. عنوان کتاب (از معراج برگشتگان) تعبیری است که حضرت آقا به کار برده اند و بعدها توسط آقای داودآبادی برای نامگذاری صفحه دفاع مقدس یکی از نشریات و نیز این کتاب مورد استفاده قرار گرفته است. پس این کتاب جدیدا نوشته شده است و تقریظ آقا هم مربوط به کتاب قبلی است (سال 1371).

دو نکته دیگر درباره کتاب:

1- این طور نیست که هر کاری شهدا می کردند، ‌درست باشد و بشود به سیره عملی و گفتاری آنان اقتدا نمود. بعضی رفتارهای شهدا با نص صریح قرآن مخالفت دارد. (البته آن موقع که مخالفت داشت، آنها هنوز شهید نشده بودند!) شاید بد نباشد، نویسندگان و روایان با نقل منصفانه همه رفتارها، به طور ضمنی اشتباه بودن برخی رفتارها را هم بیان کنند.
2- از حجم زیاد کتاب نباید ترسید. اطلاعات خوبی به شما می دهد و بر نگرش شما هم تاثیر مثبتی خواهد داشت. حدود هفتاد کتاب،‌آلبوم تصاویر است و ده صفحه هم به اسناد اختصاص دارد و بیش از 50 صفحه فهرست اعلام است که به شیوه موضوعی تخصصی (شهدا، افراد، یگانهای رزم و ...) مرتب شده است.

کتاب شناسی:

پدیدآور: حمید داودآبادی
عنوان: از معراج برگشتگان: خاطرات جنگ، کودک و انقلاب!
ناشر: انتشارات یوسف تهران (موسسه فرهنگی عماد)، چاپ اول، زمستان 1389، 12000 تومان

تشکر
این کتاب رو من رفتم بخرم که اتفاق جالبی افتاد. (اینجا را بخوانید) با تشکر از داداش عزیزم  (وبلاگ اخراجی ها) که این کتاب رو برام خرید.

دانلود کتابهای دفاع مقدسی
در این بخش سایت ساجد با مدیریت آقای داودآبادی می توانید به دانلود نسخه الکترونیک کتابهایی در حوزه خاطرات دفاع مقدس بپردازید. کتابهایی چون «دا: خاطرات سیده زهرا حسینی».
اینجا را کلیک کنید. 

لینک های  مرتبط و سودمند
برای آشنایی با نویسنده، ستون سمت چپ این لینک را بخوانید. (+)
خبر انتشار کتاب از معراج برگشتگان (+)
مصاحبه نویسنده با روزنامه جوان درباره کتاب جدید از معراج برگشتگان (+)
درباره مشقت تهیه کتاب (+)

متن کامل تقریظ امام خامنه ای بر کتاب یاد یاران حمید داودآبادی (+)
عنوان ندارد (+)


برای تهیه این کتاب

جهت تهیه‌ پستی این کتاب می‌توانید به پایگاه اینترنتی عماد WWW.EMAD.IR مراجعه کنید و یا با شماره تلفن 85570 - 021 تماس بگیرید. جهت تهیه این کتاب(ازمعراج برگشتگان) میتوان از طریق دفتر قم موسسه عماد نیز اقدام نمود. آدرس قم خیابان ارم - روبروی پاساژ قدس - ساختمان کوثر طبقه اول موسسه عماد - تلفن 7839401-0251 و 7839407 - 0251 و 09121501732

۹۹/۰۹/۲۳
حمید درویشی شاهکلائی

نظرات (۰)

افتخار بدهید و اولین نظر را شما بنویسید؛ سپاس

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی